Як ідзе праца над вашым праектам
У класічнай вэб-студыі вы пазбаўлены магчымасці мець зносіны непасрэдна з распрацоўнікамі ў рэжыме «патэлефанавалі і атрымалі ўсю патрэбную інфармацыю», для гэтага ў іх ёсць мэнэджары, якія бяруць на сябе функцыі зносін з кліентам і падрыхтоўкай дакументаў. А распрацоўнікі (у добрай кампаніі) адлучаны ад усіх астатніх хоць бы перагародкамі, каб яны маглі спакойна надзець слухаўкі, уключыць музыку і пагрузіцца ў працу і не рэагаваць на атачальны офісны шум (званкі, гутаркі, друкаркі).
Тяжка выканаць праект добра і ў тэрмін, калі распрацоўнік будзе ўвесь час і нечакана выходзіць са стану струменя ў працы над праектам.
Як працую я?
Па сваёй ролі я з'яўляюся распрацоўнікам вашага праекта (няхай гэта будзе сайт, дызайн ці іншы прадукт), працую з кампаніямі як айчыннымі, так і замежнымі, і ў мяне няма выразнага працоўнага графіка: часцяком даводзіцца падладжвацца пад людзей у розных гадзінных паясах. А часам натхненне прыходзіць толькі ўначы, ці праект настолькі цікавы і складаны і я проста сыходжу ў яго з усімі сваімі думкамі, адключаючыся ад навакольнага свету, хоць часцяком такое адключэнне патрабуецца і для звычайных тыпавых праектаў: проста каб выканаць яго максімальна якасна і ў тэрмін.
Як вы разумееце, прымаць званкі ў сталым рэжыме і ў такой сітуацыі даволі складана, таму пераважным спосабам зносін з'яўляецца электронная пошта, чаты, розныя сістэмы накшталт Redmine, што ўжо даўно прынята пры працы з замежнымі кліентамі. І калі вы мне патэлефанавалі, а я не адказаў і не ператэлефанаваў, паспрабуйце напісаць і адказ будзе дадзены на працягу наступнага дня.
Працую ў слухаўках, пад музыку (адключаючыся ад навакольнага свету) і выключаю гук на тэлефонах, каб званкі не адцягвалі ад працы над вашым праектам.
Якія з гэтым бываюць праблемы?
- Нажаль, мне будзе складана зразумець адразу вашы пытанні, калі я быў адарваны ад бягучай працы, і не змагу выразна адказаць;
- І час на праекце страціцца (а гэта можа быць ваш праект), бо вяртанне ў працу патрабуе ад 30 хвілін да гадзіны часу, а час — грошы;
- У шматлікіх выпадках званок проста застанецца не пачутым і без увагі;
- Ёсць людзі, якія аддаюць перавагу тэлефанаваць 10 раз на працягу 2-х хвілін (у любы разумы ў іх разуменні час), калі не было адказу, дасылаючы затым паведамлення з тэкстам «што за дзіцячы сад», і не прымаючы іншых формаў зносін. Я паважаю час сваіх кліентаў, таму не турбую іх і проста пішу электроннае паведамленне з пытаннямі, цярпліва чакаючы адказу да 3-х сутак (калі іншае не ўсталявана дамовамі), і прашу таго ж ад кліентаў. Калі кліент не згодзен з гэтым — у нас не выйдзе паўнавартаснага супрацоўніцтва, мы ўсё страцім час, грошы і нервы.
А якія плюсы?
- Калі я працую над вашым праектам, будзьце ўпэўнены, я не марную час на штосьці іншае;
- Ваш праект будзе зроблены максімальна якасна, бо я не адрываўся ад яго на іншыя справы, забываючы на чым я спыніўся;
- Уся электронная перапіска захоўваецца і з'яўляецца дакументам у выпадку спрэчкі;
- Адказ на ваш электроннае паведамленне ці запланаваная гутарка будзе больш поўным, прадуманым і карысным;
- Вы маеце зносіны непасрэдна з распрацоўнікам, які ведае ўсе нюансы вашага праекта.
Прынцып сумеснай працы
- Усе тэлефонныя камунікацыі (уключаючы званкі ў Skype) узгадняюцца загадзя (за суткі) на падыходнае абодвум бакам дзень і час;
- Працуючы з кліентамі з іншых гадзінных паясоў, дапушчаецца «падладка» свайго працоўнага часу пад вас;
- Зносіны пераважна ў электроннай форме;
- Час адказу любога боку на электронны зварот да трох сутак (калі іншае не ўсталявана ў дамовах);
- Калі мы прынялі нейкае рашэнне ў гутарковай форме, будзе складзены дакумент з гэтым рашэннем для сцвярджэння бакамі.